Polityka prywatności

W naszej witrynie internetowej znajdziecie Państwo  opis usług, ogłoszenia,  publikacje, dowiecie się o możliwościach zatrudnienia bez konieczności przekazywania jakichkolwiek informacji o sobie.

Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo przekazać nam informacje dotyczące swoich danych osobowych, takie jak imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, numery telefonu, to informacje takie nie będą ujawniane jakiejkolwiek organizacji zewnętrznej, oprócz naszych zaufanych partnerów dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji pracowników chyba, że obowiązek ujawnienia tych danych spoczywał będzie na nas z mocy obowiązującego prawa. 

Po to by lepiej realizować nasze usługi, będziemy przekazywać do Państwa przeglądarki sieciowej niewielki plik, który będzie przechowywany w Państwa komputerze i odczytywany przez nasz serwer internetowy („cookie”). Cookie jest przez nas wykorzystywane do szeregu zadań administracyjnych, na przykład do przechowywania preferencji Klienta co do informacji określonego typu. Większość takich cookie istnieje tylko w trakcie trwania sesji lub „odwiedzin” strony www. Żadna z nich nie będzie zawierać informacji umożliwiającej innym osobom skontaktowanie się z Klientem elektronicznie, pocztą elektroniczną czy też pocztą reklamową.

Pragniemy zapoznać Państwa ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami tak, aby dać Wam pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

W czym możemy Państwu pomóc?

Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Państwa o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.

Czym są dane osobowe?

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszych serwisów takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP oraz imię, nazwisko i numer telefonu (jeżeli zostaną przez Państwa podane). Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach instalowanych na naszych stronach i urządzeniach, których używacie Państwo podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. Państwa dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych. Państwa dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa  strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Administratorzy

Administratorami Twoich danych osobowych będą podmioty należące do MeritumConsultingGroup, M. Faleńska, M. Waliszewska-Gradzik Sp.J. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Wojska Polskiego 13A/5. W celu usunięcia danych, ich edycji możecie Państwo skontaktować się z administratorem danych pod poniższym adresem e-mail: sekretariat@meritumhr.pl

Cookies

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym (tj. komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzacie Państwo strony w Internecie.

Uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia wobec Waszych danych i ich przetwarzania przez nas.

Jeśli udzieliliście Państwo zgody na przetwarzanie danych możecie ją w każdej chwili wycofać.

Macie Państwo również prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzani danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Zgoda

Jeśli godzicie się Państwo na przetwarzanie przez MeritumConsultingGroup Waszych danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem ze stron i aplikacji internetowych dostarczanych przez nas w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Państwa aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez MeritumConsultingGroup można w łatwy sposób wyrazić tę zgodę. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. W każdym momencie można edytować swoje preferencje w zakresie udzielonej zgody, w tym nawet wycofać ją całkowicie, klikając w ustawienia zaawansowane lub przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania w celach marketingowych innych niż własne cele MeritumConsulteingGroup. Informujemy jednocześnie, iż MeritumConsultingGroup w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzać będą Państwa dane we własnych celach marketingowych opisanych szczegółowo powyżej w oparciu o ich prawnie uzasadniony interes, jako administratora.

Informacja o plikach Cookies

MeritumConsultingGroup informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”). [Polityka prywatności i cookies], aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Klauzula informacyjna

Informujemy o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywać. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na ten temat.

Kto będzie administratorem Państwa danych?

Administratorami Twoich danych jest: MERITUM CONSULTING GROUP M. Faleńska, M. Waliszewska-Gradzik Sp.J. , Al. Wojska Polskiego 13a lok 5, 70-470 Szczecin. Administrowanie danymi ma na celu znalezienie dla Państwa  najlepszych ofert pracy oraz selekcję pracowników, jak również wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym stron internetowych, formularzy kontaktowych, aplikowania na daną ofertę pracy oraz tych zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach. 

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • móc wysyłać Państwu najbardziej dopasowane informacje związane z rekrutacją i selekcją pracowników,
  • przekazywać Państwa dane stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • zapewnić Państwu większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Państwa potrzebom.

Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom pośrednictwa pracy, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie macie Państwo prawa w stosunku do swoich danych?

Macie Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możecie także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdują się informacje jak zakomunikować nam wolę skorzystania z tych praw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia naszych usług, w tym dopasowywania ich do zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów, zrealizowania (zaoferowania) wysłanego przez Państwa do nas zapytania w drodze mailowej, bądź aplikowania  na konkretne stanowiska pracy. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie dobrowolnej zgody.